::nuyer fever::

demam tahun baru..
yeap! demam bebetui n bukan nama tema tahun baru ek..
not me la tapi..its my other haf..

hok alohh hok tu laa..
demem je kemain terus lumpuh segala sendi oihh..

aku balik dari keja and found him watching tv on the bed..berbungkuih!
then i asked him..

me: ni kenapa tengok cenel cina ni? paham ke pun?
him: tak larat nak tekan remote..

and the remote is just beside his butt!
kecikkk je mata aku tengok dia..
nasib laa kesayangan..

enche asben kalo sakit sekali memang teruk n ngada-ngada anje gini laa..
bertabah je laa aku jadi misi..

tadi bawa dia gi spital untuk amik ubat..
dia yg minta nak gi.. tak larat sangat la tu nak hadap ketidakselasaan badan tu..
if not, jangan harap laa dia nak gi spital wehh..

malam ni aku buatkan dia bubur nasik..
sebab katanye tekak perit nak telan solid food..
so buat benda soft-soft je la..

image

tapi tekak iols nak lelemak skit maka gua tambah santan skit..hehee!
kali ni aku buat buh daging cincang coz thats all i have in d fridge for protein..
for vege, aku sagat carrot..
all combine, a nice balance diet la for him..

buh halia n black pepper lebih skit..
kasi badan dia panas skit 

tapi pesakit iols ni kemain tak sedau dia batuk sesema demam combo 3 in 1..

him:  nanti buatkan b sirap buh ais seketui..

eh eh budak nihh kemain order hah..
takde! takde!
jangan nak ngengada nak ais!

me:  hoihh! mana boleh ais dedemam ni!
him: tekak b perit nak telan..ok sikit kalo ais
me:  tekak perit, kena minum air suam kosong laa!

macam-macam laa teori dia kalo dia nak benda yang dia takleh amik!
tapi being me, i can never say NO to him..
lelebih tengah sakit la pulak..
adoii..
aku tetap bancuh sirap untuk dia tapi tak buh ais la.. aku guna air peti es je..

hahaha hancur pesakit aku kalo aku jadi misi weh!

ok laa nak sambung tengok tv..
meriah nyerrr sambutan nuyer akuu tahun ni..
hureyyy T__T

hmm HAPPY NEW YEAR PIPOL!

Mai Komen Skit...

