::IKLAN – plez give them a new home::

it breaks my heart to say this..
but, YES..im letting go of our cats..
ekceli cant consider as mine ek? sebab its my mom and my lil sis punyer..
but aku tak kira, hakmilik tetap nak jugakk masuk nama..
i paid for their food once in a while also and bought the automatic feeder..

ok here goes..

since my mom is not that well..
and she used to travel now and then to Taiwan..
agak payah bila ada 3 ekor monyet kucen kat umah tu takde sapa nak jaga..
tiap kali kena anto boarding, adalah kopak poket..

ditambah lagi dengan adik aku yang kureng membantu dalam ertikata menyodok ‘kuih-muih’ mereka yang berlambak tu pepagi..
dia tau main jer ngan depa..
gi keja pepagi, balik lewat malam..
sapo nak jaga budak-budak tu most of the time?
mak aku aaa…

mak aku tak larat dah nak hadap tua-tua nih..
and always berungut kat aku asik kena jadi pencacai pengangkut najis hari-hari..
so we came to agreement that, one is enough for now..
dari dulu aku dah cakap time depa still kitten..
kasi orang, kasi orang…while they are still cute..
ehh degil, konon sayangggg…
tapi skang?
sapo yang teruk menjaga?
duit sapo yang kuar banyak?

itu yang aku tak suka tu..
orang bela, ko nak bela..
tapi last-last tak jaga..
so jangan nak tamak and seksa kucen tu..
lepas je aa pada orang yang mampu nak jaga bebetui..

so you guys..
sesapa yang nak, aku kasi pree jer..
DENGAN SYARAT, sayang depa and give them a good home..
depa ni memang spoil brat skit..
manja..

this is Cik Ti..kus (see the ekor..? thats why)
1 year + male cat..
manja suka meleser..
suka tummy rub..
toilet trained and spayed..
buku vaksin sume ada..

::since CT is the topic, adik aku harus diblurkan::

see how big he is..
macam ghimau!
dia ni a bit sensitif stomach dia.. takmo makanan murah!
if kasi murah, dia makan gak laa tapi dia akan muntah lepas tu…
memilih sangat kau bangg..
at the moment, his diet is Blackwood or RC..

this is Spotty..sebab dia je ada spot antara adik bradik len..
1 year+ female cat…
toilet trained and neutered..
buku vaksin sume ada..
dia ni pentakut skit and cepat terkejut..
love to play..

see the gendut perot tu! dulu ingat dia peknen ke hapa, then the doktor said, no..she’s just FAT!
lemak perot over macam tuan dia jugak..#eh?
hahahha…
ini kerana perot tak memilih..
she can take it all..
her current diet is RC

walaupun depa ni villagecats jer tapi diaorang berdua memang genetik ekor kombang..
ikut omak depa punye bulus..

so you guys..
if ada yang berminat.. boleh call enche asben aku, no.hp nih : 012-9077750 (azhar)
if nak wassap, kena pakai no.tewan ek +(886)975853230 sb wassap no.mesia dia tak aktif..
tapi korang kena amik sendri ek kat Bangi..
and bring your own cage..

and please, make sure korang bebetui sayang kucen and have experience dalam penjagaan kucen..
we love them dearly and hope korang boleh sayang depa like we do..
it really breaks our heart to ads this..
tapi terpaksa..
if aku kat Mesia takpe gak, i will take one of them..
tapi aku lama lagi kat siniiii…
and on top of that, enche asben aku doesnt like cat!
uhukss!!!

Mai Komen Skit...

