:: cerita pantas ::

semalam memang hari mencabar kesabaran..
tapi i wont let myself go down that low..
biar laa orang buat kita..
takyah balas lelebih..
it wont do me any good..

matured people dont menyalak back..
terima dengan hati terbuka walaupun it hurt..

lepas sesi luahan pada my BFFs..
lega skit rasa..
sambil luah, sambil aku soping online!
hahahha..retail therapy sangat..
ini aa dia bahana ati sedih..
hambik kauuu aku order 7 helai baju terus!
oh tuhann apa yang telah kau lakukan chesue??

but it did make me feel good..
and now i feel giddy..
perahsaan menunggu parcel adalah excited..
ooo i just love receiving parcel..
tak kisah aa sendri beli..
janji feeling ‘macam’ orang kasi hadiah tu adoo..

hmm..apa lagi ek?
owhh esok gaji ek para government staff..
ok aku bukan heran hari gaji sebab duit aku enche asben yang kontrol kat sini..
*jeling laki*
so takde efek aa hari gaji or not..

hari ni aku extra ghajin..
pepagi mangkit dah siap comelkan diri, pi dapoq goreng nasik..
pehh.. dan jer ekceli if hari-hari nak wat brekpes kan..
alasan jer kata tak dan..
sebenarnyer sendri yang malas!
hohoho..

ok nak sambung wat kerja..
which i dont have now..
hmmmm..

kbai!

2 thoughts on “:: cerita pantas ::

  1. memula aku bc tajuk igtkan tajuk dia “cerita PANAS”.. hahaha.pastu aku pn arini beli baju spi ompek helai memandangkan ko ckp esok ada hari gergaji apa lagi kita kasik kikis sisa yg ada.. tp ko hebat lagi la sampai 7 helai. *tunduk hormat 😛

    Like

  2. buyuiazlianahahaha sori weh gaji esok! hahaha.. bodo hq tak kabo ada jadual baru..cis! cuak sat aku tgk akaun tak berganjak walhal dh nk masuk tgh hari..aku kena beli byk sb nk pos ke tewan..takat beli sehelai dua tp duit pos je lebih mahai dari baju..xde erti..

    Like

Mai Komen Skit...

