:: terjebak sudah ::

its been a while..
aku minggu ni adalah bujengg..
enche asben balik Mesia for his brother’s wedding..
and nope! aku tak balik sebab keja banyak..
lagipun ini kenduri belah pompuan je dulu..
aku balik belah kitaorang je aa nanti, kenduri nyambut menantu..

ok..
bila dah sorang-sorang, as usual, aku akan panjang langkah!
hehehehe…
Sabtu aku memerap satu hari kat umah..
no mood to leave the bed..
so Ahad baru aku kuar.. itu pun dah abih rasa mendap dah duk hadap TV terbarinnggg jer..
tak ley jadi.. kena KELUAR!

so aku plan ke Taipei 101 jer aa..
take a bus and lepak kat sana jer…
memula ingat nak pegi International Travel Fair (ITF) kat sebelah tu..
tapi tengok ramai berunyut-runyut maknusia beratur situ..
ahh tak kuasa laa gua nak berimpit dalam tu..

then teringat yang Pjotchan mintak cek kan rega bedak Etude..
so mari la kita ke sana..

ow em ji..
banyak la pulok jejenis nyer..!
itu baru bedak punyer section..

and barang-barang dia adalah super comei!
ala alaa alaaaa…
tak tahinn!

::on promo NT$880, free 1 bottle of Makeup Essence::

ini namanyer ngada-ngada okkk..
bedak MAC aku tak abih lagi, dahhh beli bedak len..
hihihi..
tapi hok ni aku tengok macam all in 1 so mari la terai..
dia multi-function untuk brightening, wrinkle-reducing (ehem), kontrol minyak and flawless coverage..
memula aku tatau pun beli itu, ada free gift..
terbaik laaa.. mak suka toi konsep buy 1 free 1 nihh..

:: Milky Gloss NT$290 ::

then terjebak ke lipgloss pulakkk…
ko dah kenapa chesueee oiii!
dah dahh..jgn nak ngada-ngada tambah barang lagi..
terus menuju ke kaunter!
tup-tup katanyer lagi sikittt je total aku cukup untuk buat membership..
hah? hmm sok-sok aku kena mai sini lagi beli barang orang..
so why not..
itu yang lipgloss jadi sampai 3 tu!
then kira-kira lagi katanyer alang-alang nak cukupkan untuk dapat kupon pulok!
aku ni memang takley benda gini..
cepat beno terjebak..
ahhh tambah laa skit jer lagi..
rembat aa eye gel ni..
beli 3 pree 3 katanyer..
hambik..hambik!

:: Eye Gel NT$300 for 3 + free 3 ::

akhirnyerr…
hoh!
and the membership card adalah sooo kiut!
PINK!!
ahhh u do know me…

just im about to feel proud of my soping outcome..
there’s MORE..
more free sample!
wuhuuu..

:: trial pack of Wonder Pore and few sample of pencuci muka::
:: super soft pillow bentuk powder puff! ::

kemain budak tu sumbat beg aku..
tau lak aku orang luar.. memacam dia buh..
amik ati sangat nihh.. hahahhah!

so all in all, barang-barang Etude adalah under NT$100 laa..
affordable for me i might say..
tapi aku tak terai lagi so im not sure on that part laa..
this is my first ever to try Korean product..
lepas aku dah pakai nanti aku kasi review ek..

owh tu aku kasi price tu, korang sendri aa convert ek..
bulan ni rate dalam 100NT$ = RM10.9718..
kot-kot laa ada yang nak compare price hok mesia ngan sini..
itu rujukan untuk korang laa..

and YOU’RE WELCOME..

ok aa nak gi geledah dapoq..
lapaq laa pulok!
daa…

owh before that, saksikan kak ton beraksi ngan lipgloss bawu ek..

kbai..

6 thoughts on “:: terjebak sudah ::

Mai Komen Skit...

