:: movie yg sengal ::

*this is suppose to be publish smlm, aku ilang idea sat, terus lupa nk sambung..hihih sori!*

semalam since tak ngantuk so aku layan youtube..
ada satu apps for android ni called Movietube..
dia ekceli kumpul setempat movie yang ada kat dalam youtube..
and if movie tu sume ada part by part.. dia compile kan..
so that bila korang tengok, dia straight jer laa sambungan dia..

so semalam dok browse aa citer apa nak tengok..
aku ni peel memang weird..
tetengah malam laa nak browse citer antu kan..
dah aa tengah laki takde..
tapi bila button ‘takut antu’ ko dah rosak..
memang gini laa perangai dia..

so semalam aku saja browse ikut negara..

iklan: BANGUNAN AKU BARU LEPAS GOYANG! ok tengah pucat lesi nih.. sat kasi aku berlega sat.. tangan ketau lagi ni..

ok where was i?
owh browse ikut negara..
ok..ok..fuhh~

so aku saja klik under Indonesia..
hmphh.. same ol, same ol..
reli aku nyampah tengok citer antu indon..
sebab everything is the same..
antu nyer tak seberapa..
tapi yang lebihnyer, asikkk nak tayang TETEK!
macam takde motif dah..
apsai nak kena expose teks? napa tak expose je barang lelaki pulak?
dem laa..

contoh laa citer aku tengok semalam..
tajuk Nenek Gayung..
jangan di tanya napa aku pilih citer ni..
bongok pulak rasa terpilih citer nih..
tapi bongok-bongok pun, sampai abih aku tengok..
haih~

so citer mengisahkan antu nenek gayung nih..mati penasaran sebab tak sempat dimandikan jenazah dia.
time dia idup, dia ni pemandi jenazah.. tup2 mati, tak dan nak dimandikan, laki dia Kakek Cangkul (which at the time, nk mandikan dia) mati heart attack pulok time tu.. so orang tanam dia tanpa dimandikan (see? It was soo lame dan weird yg tak masuk akal)

si Jupe tu dok kutuk kata filem kita macam sampah..
tolong laa sesapa soh dia tengok citer negara dia sendri ni weh!

first of all.. if dia keja pemandi jenazah, for sure aa orang kampung kenai kan..
takkan takde sapa kat area tu langsung time dia mati..
laki dia jer mandikan dia sorang-sorang, tetengah malam..
tup tup mati gak sebab heart attack..
tapi selamat pulak ditanam dua2 nih?
ate depa men angkat then terus campak masuk liang lahat ker pun nenek tu, tak cek bersih idak, mandi idak?

see? jalan citer macam sampah!
tak logik amat..

peh tu mula aa the curse of nenek gayung bermula..
sapa jumpa nenek gayung, akan mati dalam masa 7 hari..
or if ko layan sangat nenek gayung ni, dia akan mandikan ko pulak..
which means ko mati laa..
then ramai lak tu tau sejarah nenek ni jadi antu sebab tidak dimandikan!
eh? caner tau??
nenek gayung bisik ke sapa-sapa dia tak mandi lagi ni??

and for the love of god, if sume tau pi laa korek balik kubur dia awal dulu and mandikan dia..
tade aa dia jadi antu!!

peh tu nenek gayung mengganas aa konon..
cari someone untuk mandikan dia..
takut ke tu?
then, kena mandi pun bley berdarah molot…
haiyoooo…. pliz kill the director for me laaa weh!!

owh.. kesengalan tidak berhenti di situ aje ek..
nenek gayung time nak cari mangsa, jadi pompuan cantik bermikro skirt, baju xcukup kain untuk tonjolkan tetek selambak (ini kena ADA ek!?)
apakah jadah?
nenek gayung belajar ilmu transform dari kuntilanak ker?
peh tu sibukk cari jantan soh mandikan dia..
yang jantan pula di pamerkan seperti kemaruk teks jer rupa nyer..

haih..napa aku tengok sampai abih, u ask?
sebab aku nak tengok tahap kesengalan citer tu sampai mana…
full of ‘taik’ness i tell ya!
and saja nak beri pengajaran ke diri sendri..
DONT U EVER-EVER CLICK ON CITER ANTU INDON AGAIN, CHESUE! E.V.E.R!

reli u guys..
aku penah tengok citer Hantu Jeruk Purut, Hantu Jamu Gendong, Pocong, Suster Ngensot..
Ahh banyak lagi la aku dah tgk..
Tapi yang pastinyer, amat hampas dan cleavage bergentayangan lebih dari antu!
Apa-apa pun, citer antu depa skg memang korup n full of sex jer..
Harapkan citer sundel bolong si Suzanna blakon jer yang scary betui
Yang len, sila beratur n campak diri sendri dlm tong sampah pliz!!

5 thoughts on “:: movie yg sengal ::

  1. semalam baru gi tgk 3AM, huk olohhh tak besh sangat…. tak menyengat setakat boleh tahan je. besh lagi MAMA… bila kuar panggung terus tgk tau… hahahha… seram gila, sound efek dia besh!!

    Like

Mai Komen Skit...

