::my bun-bun::

owh today kami di Algeria dah pose ek..
awal sehari dari Mesia..
tadi kemain sotong tangan aku siapkan juadah berbuka..
disebabkan aku tak pose *ehem* and its weekend, maka gua rajinkan diri aa wat juadah best-best skit for my sweetheart yang penattttt pose arini *tangan didado, mata pandang ataih*
arini buat nasi tomato, gulai daging, ayam masak merah and papadom untuk iftar pertama kami..

tadi sementara gulai kat atas dapo, gigih aku buat roti jugak..
hehheehe.. ate dah lama peram resepi Kak Lang kasi tu..
arini mari aa kita wat..
campak-campak segala benda dalam BM..
and wallah!

ekceli aku derhaka skit ngan resepi Kak Lang..
tambah inti separuh kaya separuh nuttela, then tabur cheese grated!

hehehe sesapa nak resepi Kak Lang, bley pi kat sini ek..
ok now im hepi!
resepi kak lang reli works..
lepas ni akan stick to this..
tengkiu Kak Lang!!
i laf yuuuu~!

5 thoughts on “::my bun-bun::

Mai Komen Skit...

