::Ephyra promo::

before korang tanya lelebih, nope! bukan aku yang juai ek..
im sharing information je..
Peej Burhan is doing a promo on Ephyra..
klik here for more detail…

aku memang beli kat dia aritu..
serbis laju, dont worry..
before korang banjirkan emel dia itu ini, make sure baca dulu ek segala keterangan kat blog dia regarding Ephyra..
dah puas ati baruuu letak order ek..
jangan la pulak banjirkan emel dia ngan soklan-soklan yang sah-sah terpampang kat blog dia dah..
jangan malas sangat wat homework..
babat karang! *cekgu chesue libas2 rotan*

normal price for Ephyra ni adalah RM228..
so if korang terjumpa mana-mana ada wat promo, sila laa rembat..
ngan diri sendri sila lah jangan berkira sangat..
nak cantik ke idak? hehehee…
jangan jadi macam aku ni.. dah 3-series baru sibuk nak wat maintenance..
memang selow laa kan progress dia..

ni pun satu pelaburan untuk diri sendri..
kita pompuan ni kena laa rajin jaga keterampilan diri..
jangan pikir baju, kasut or hengbeg comei dah cukup..
rupa paras pun kena jaga…
dah aa para lelaki kat luar tu fantang je laa ado yang lebih bergetah…
adaa je alasan nak di reka untuk tambah quota or mencari lain..
lelaki ni motto depa ‘Life Starts at 40’
kita tara 40 ko rasa cane rupa kita ek kalo tak jaga?
hmm… tepuk dada tanyo aa diri sendri..

err tapi len aa kot korang nak pakai ayat kak nita..

‘saya tak pakai apa pun muka nih, saya pakai air wudhuk jee’

itu aku tak reti nak komen lerr..
hehhheehehe~!

Mai Komen Skit...

