::licin berkilau::

saja nak up gambo yang aku snap dari BB nih..

kemain sakan aku snap tapi last-last aku peram bikin jeruk dalam hengpon..
so mari tepek kat blog…
kasi korang mabuk tengok gambo-gambo merepek aku..
hehehee..

kepala lutut gua..
kemain bersinar cahaya keimanan dia weh..
hak hak hak!

ni saja aku nak tunjuk how my skin nowadays after consuming Ephyra 3minggu lebih nih..
this is without any losyen watsoever ek..

bising enche asben bila aku angkat kaki naik atas meja semata-mata nak snap gambo kaki!
“sume nak boh dalam blog aih” katanyer..
hahhahah..!
sorry ler laling, bini mu memang suka merepek dalam blog..

owhh ekskuis me oso for the un-waxed kaki..
yap thats my leg alrite… bukak kaki beruang ke hapa..
femalas nak wax sebab.. er? er? *buat-buat pitam*

haah tangan aku lagi legam dari kaki..
aih thats not the point!
see the pancaran nur kasih (cewah) kulit gua?
berkilau i tell ya!
haaaa itu laa dia efek Ephyra ek…
kagum gua tengok kulit sendri skang nih..
if ko gores-gores pun takde dah line-line putih kuar..
muka gua takley nak tayang lagi.. aku rasa still horror coz asik tido lewat men games..
lelebih lagi rupa mata gua tengah reli horror tidak elok dipamerkan ke khalayak ramai..
wat nightmare ke anak-anak kecik nanti..
ikutkan nak serkup je pala ngan beg kertas time pi kerja..
punyer aa tak layak nak ditayangkan kekdahnyer…
percayalah torak gua nih..
hahahhaa..
ekceli aku rasa part muka ni slow sebab umo aku pun dah 32 so dia a bit lambat nak nampak hasil
kulit muka kan lagi sensitif terutama tang area mata tu..
maka bertabah laa menanti something magical will happen after 2-3 months of Ephyra ek..
*urut-urut dada*
ok aa gua nk pi makan..
malam ni grill langostine sajer…
enche asben mo ratah..
::langostin – sepupu belah makcik udang galah::
7 thoughts on “::licin berkilau::

  1. wah bestnyer kulit halus mulus tapi lobster tu lg mengancam loh lol, sori che su, kekdahnyerr kaki makan so gambo food menang dari yg lain, leleh ayo liug nih, duhhhh

    Like

  2. susumanishahaha the best owez the food laa..dont b sorry, chesue pun kaki makan! mih mih mih…pjotleeentah..aku kat sini baru tau kewujudan udang gini..mesia ada ke?

    Like

  3. ada..aku tgk lebih kurang je rupa dia..tp aku pangey udang lipan ar..xpenah lak aku beli… xtao nk masak aper..tp org yg juai kata masak apa pun sodap!!

    Like

  4. cik ecahalgeria laut mediteranean + atlantik la cah..ko laut atlantik + india.. kita tak geng! hahahahpjotleeada ek? tapi aku rasa mesia tu apa yg tade weh..sume adoo..if laut dia takde, dia import dr laut org len..aujinzsapo duk mesia skg ni? koh koh koh *aik?*

    Like

Mai Komen Skit...

