::the culprit maderfaker::

gigih tak aku siap wat jadual lagi.. catat segala rekod setan yang dok kaco aku kat HP tiap-tiap hari!
aku kena catat sebab nak tunjuk ke enche asben..
dalam apps Block Call yang aku guna tu ada je log rekod semua tapi sebab apps pree, dia bley block maksimum 2-3 nombor je..
being stingy me, takkan aku beli apps BB nih even tak sampai 1dolar rega dia.. hehehehe
so tiap kali muncul nombor baru men2 HP aku, aku kena delete hok lama..
before rekod log ilang, maka mari laa catat dulu..
at least i wanna see his pattern..
modus operandi dia..

by the look at this.. aku memang kompom dia orang yang sama..
tengok betapa dia gigih..
dekat 7 nombor dia guna juz to harass me every fucking day!
and time dia pun macam statik..
ikut ati memang aku nak angkat, MAKI.. angkat MAKI!
tapi aku tau orang macam ni dia akan rasa more entertain bila kita menjawab..
so i took precaution, jangan layan..
dia penat melecet jari dok redial, eventually he will stop..
i give him at least a week lagi untuk dia berusaha before dia givap..
hehhehe..

kita tengok brapa banyak nombor dia nak guna lagi lepas nih..
aku jamin dia rembat HP kawan-kawan dia dok try jugak-jugak nak soh aku melayan dia on the phone..
haih.. if only i could do something bout this..
i mean involving the law and all..
aku tak rasa sini ada perlindungan privacy ke hapa untuk halang orang kaco gini..
tak amik berat pun..
kang last-last dia soh tukar nombor je kang..

ekceli this is not the first time aa HP kitaorg kena tembak macam ni..
tapi kali ni reli sakit ati sebab dia persistent non-stop nearly seminggu!
biasanyer takat depa miskol sekali, kena maki.. terus senyap tak ulang dah..
aku rasa kali ni, mamat ni bebetui mental aa..
mebi time kekecik kurang mendapat susu dada kot..

haih..
bertabah aa chesue..
lagi 3 bulan je ko nak hadap Algeria nih..

2 thoughts on “::the culprit maderfaker::

Mai Komen Skit...

