:: reality bites..love::

once im a true fan of love stories..
novel-novel cinta aa..
time aku duk hostel time skolah menengah aa kemain galak baca novel-novel nih..
mebi time tu tengah angau di lamun cinta monyet..
and tengah hot di pasaran!
ahaks..~

tapi once ive step into working world, experienced first hand how cruel love can be..
love, it aint pretty anymore!
terus aku tak sentuh dah novel-novel cinta..
or even movie-movie based on cinta..
believe it or not, aku tak tengok lagi Ombak Rindu sampai sudah..
or Nur Kasih yang sume kata best-best kehapa sume..
i cant take it!
my brain cant compute with happy-ending love story..
or benda-benda yang mendayu-dayu yang memerlukan pembuangan air mata yang sia-sia..
demyu wuhmen with uncontrollable emotions.. and demyu too unbalance hormone!

call me bitter, i dont care..
but mebi i am one!
reli i dont believe in love anymore..
for me it is safer to stay in reality zone..
real life aint easy..
dont cage yourself in benda-benda yang lagha menipu jiwa ni..

tah kenapa aa kengkadang aku tengok citer cinta-cinta skang ni macam banyak merepek..
ke otak aku yang tamo terima?
ada ke lagi cinta macam tu? kengkadang tu over sangat sampai jadi tak logik..
tah aa..dont answer that aa.. dont care.. dont wanna know..

mebi aku macam ni sebab my previous love story not so nice kot..
kang mula merasa how pathetic mine was and mula aa stress nanti..
keep on comparing.. tambah stress..hoh!

apa aku merepek ni?
hah ni penangan berborak ngan ita conakry aa ni..
hehehhehe..
tadi kemain banyak idea..
ni katun dah start kat tv..otak takley nak pikir dah..
mata asik menjeling ke tv..
hehehhe..
sorry, mak mengundur diri dulu la ek…
esok-esok kalo rasa nak sambung, acik sambung aa..
if not, er err….?
tukar tajuk!

2 thoughts on “:: reality bites..love::

  1. Haha.Aku masih lagi pembaca novel.Tapi… aku tak berapa nak sker citer cinta heavy2 tu. Cam ombak rindu tu..lantak la berapa org kata bes pun, bagi aku so-so je. Nur Kasih?? ha.. tu mmg aku tak tgk pun movie n drama dia ada la satu dia episod. Nur Kasih tu aku menyampah sbb digambarkan perempuan langsung terlalu lemah kerana cinta. Alahaii…too cliche. Tp mungkin la aku bias sbb aku tgk part yg tu je, tp mungkin kerana part yg tu lah aku mls langsung nak tgk part2 lain.Tp novel aku buleh plak layan lagi. HIhi

    Like

  2. pnstoberiaku penat ati nak tengok citer cinta2 nih..n yes citer nur kasih tu bikin aku geram jugak sb pompuan digambarkan mcm lemah gemalai sgt2 as pasrahhh je kejanyer..

    Like

Mai Komen Skit...

