::belated besdei presie::

last year besdei aku adalah jatuh bulan pose..

so no celebration..
no party buih..
no upacara potong reben..
coz time tu acik bendela jepun!
sumpah potong stim betui aa.. timing amat tak kena..huh!
so time balik cuti Mesia, my asben ganti balik aa my besdei celebration by buying me present..
as owez aa kitaorg akan tunggu balik Mesia to celebrate anything..
sini apa je pun nak beli adiah untuk memasing..
sumpah tak suprais..
even my mom and my sister beli something for me..
this two kesayangan hamba never fail to wish or buy me gift tiap kali besdei..


satu lagi aku lupa nak snap but its an umbrella macam bunga ros kaler fink..
yeah aku tau benda murah je tah kenai 5hinggit ke hapa mereka beli ni sume..
but the thought that counts!
and my sister oso bought this for me…
katanyer beli kat ahkak satu department kilang dia tu..
biasa aa sama je konsep macam dalam gomen, segala benda demeh juai..
tupperware, kroset Hai-O, kain pasang, kuih muih..apa yang takde? sume adooo…
its a Pearl Love Necklace..
amat unik this thing ekceli.. mutiara tu ko kena korek sendri from its shell..
dia ada aa mention if kaler sekian-sekian represent sekian-sekian makna..
mine is fink (as owez) so it represents love/romance gitu..
nampak tin tu? tu bekas dia letak cengkerang mutiara tu..
benda itam tu aa osyter mutiara..
jenuh aku mengopek benda alah tu.. ketat pepalihhh!
last-last bila terbukak, dok terkobek2 tak jumpa.. aku ingat takde mutiara aku dah…
dah rasa macam adik aku kena tipu ke hapa sebab dia tak penah beli before this..
aku ni kira experiment aa..
kot aa default item ke hapa kan..
tup-tup tersentil dia dicecelah bedah!
chak!
hahahahha…
acik baruu nak marah..
nasib baik ado so senyum aa balik..
dia dah pakej, siap dia kasi rantai and kalung untuk ko letak mutiara tu dalam tu…
suka toi aku pakai..
tapi tu aa dasar kasar macam Shrek kan..
baru pakai sat, dah terputus rantai tuu..
hoh!
terus aku takut nak pakai dah, so aku lilit2 aku sangkut kat BB aku je..
takpe aa, janji aku pakai gak even not around my neck kan..
Mai Komen Skit...

