:: tido vs game ::

hari-hari tido kui 2-3 pagi skang nih..
haih… mata dah rupa panda pun iyer, rupa zomba pun iyer gak..
tah kehapa kena asik takley tido..

walhal perot dah sesedap rasa dah lepas selesai melantak dinner..
siap dah memberak dah pun..
>_<
cuaca sesejuk 8degree, heater dah on..
katil bantal empuk.. selimut tebal gebu-gebu macam kucing..
haih..apa lagi ni?

haa ini la culprit nyer… penyebab tak tido memalam!
kegilaan aku dok layan game ni memang sampai lebam-lebam aa mata tak tido..
reli, aku tak suka sangat game terkejar-kejar or tembak2.. aku cepat panik!
even main super mario pun aku bley panik..
sekali kena langgar ngan cendawan jahat tu, terus aku tutup game!
hahahhaa..

tapi bila game arcade gini, haa amat relax gua..
even banyak kali gak aa dia ‘Loser2’ kan aku bila tak clearkan bebola tu sume before hit the ground..
tapi gigih ulang sampai berjaya!

sejak dah beli Gtab ni..

amat best toi nak main game ke hapa..
sebab segala jenis game ado.. and screen dia adalah terang benderang and chantek!
tapi apa pun, kat ipod aku mahupun Gtab aku ni, harus aa aku kena donload game Angry Bird jugak..
itu wajibulghunnah hukumnya!

bukan untuk aku..
tapi untuk enche asben~!
yap, dia penggila Angry Bird..
mula-mula dulu dia juai mahai gak ngan game-game sume ni… tapi satu ari tu aku tengah layan angry bird ni dia perati kat sebelah..ralit nengok..
sekali dia geram mintak try main lak sebab aku dok ulang-ulang level yang sama, melantun sana sini tapi tak runtuh-runtuh gak menara cik oink-oink tu..

lepas tu, sampai kesudah aku tak dapat balik game aku tu (-.-“)
dia lak konker..
teror dari aku lak tuuu!
ciss!

enche asben tak aa addicted sangat ngan game tu..
tapi sila jangan start kasi dia pegang Gtab aku…
memang statik kat satu tempat tu tak bergerak-gerak dia dok ralit main game tu..

dia tak minat nak explore sangat gadget-gadget aku sejak dulu tapi sejak dah kenai Angry Bird, itu yang dia tala dulu kalo dapat Gtab aku..

hmm..
at least i know he still has a ‘kid’ inside him after all, somewhere~
hehehhee…

3 thoughts on “:: tido vs game ::

  1. sama!aku pun x suka game yang panik2 ni.aku suka puzzle or arcade.aku punya fave sekarang birzle. ada version yang ice break ke apa tu.seronok. akan cemas time masa sikit tu la.tp suka jugak.tak pun aku suka game yang click2 je la kan, tanam2 ke, kutip duit je ke apa. heheh.

    Like

  2. peejkan..panik weh, kemain laju jantung macam marathon kengkadang rasa, tak suka! aku suka hidden object ekceli..arcade paling suka tembak2 bebola ni aa..memang ralit tak nguit aa..siap mata tak kelip2 takut salah tembak..pnstoberihoh sama je adik bradik gak S2 ko tu ngan Gtab nih..juz dia tomey skit aa..aku beso skit..see the tuan la..hahhah!

    Like

Mai Komen Skit...

