::tanjat boboy!::

apa korang rasa bila bukak2 je pintu bilik nan gelap then ternampak ini dulu?

luruh jantung aku sat!
ciss….

bijak toi laki aku ni laa…
dia pi gantung kain telekung aku kat lampu chandeliar bilik gini rupa…
samprit!

aku: apo gantung telekung Sayang macam tu..terkejut bila bukak pintu bilik..
enche asben: aihh kata tak takut hantu *gelak2*
aku: sapa kata takut.. orang kata TERKEJUT! (kontrol macho, walhal dedau gak jantung)

fuh…
sib baik bulan pose..
antu sume kena ikat chesue wehhh~!

Advertisements

7 thoughts on “::tanjat boboy!::

  1. pnstoberitu aa bertuah punyer laki..ekekek!kak lang’s storydia main dan je sangkut tu..mana paling dekat tangan dia nk gapai dr pintu, dia main letakk je tanpa memikirkan risiko genjatan jantung pisang..kekekekek!

    Like

  2. aku gantung jubah hitam sebelah/balik pintu bilik. masuk2 x bukak lampu letak barang. pusing je nak bukak suis confirm terkejut. ingat ada orang kat situ. selalu jadi mangsa noy la. hahhaa. padan muka.cea gelakkan orang. nampak betul2 baru tau kan. ;p

    Like

Mai Komen Skit...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s