:: pliz pliz let it be true! ::

aku ni kalo bab nak berstory, memang ada je ekceli..
tapi alkisahnyer.. bila mai mood, gambo takde laa..
bos kaco dok panggil-panggil laa (yeah my idea came when im in d office..tipical!)

and bila kat umah buley je aku nk berblogging..
tapi ‘anak kucen’ aku tu kena kasi priority dulu..
nak masak itu ini dulu..
kasi dia kenyang tersandor baru bley nk berlega for masef..
tapi bila aku dah duduk depan tv.. blog ke mana, apa ke mana..

achik pogang remote je laa sampai ke sudah!

hohohoo..see amat banyak alasan ko kan chesue..
lempang nak?

owh ni nak story before i forget..
semalam sampai-sampai je umah, time nak naik lif tu, kitaorang perasan aa berlambak barang perabut kat hall depan tu..
outside our building pun dah pasan ada lori nak loading those things..

and before that, enche asben dok bising-bising kata jiran tingkat ataih ni giler2 memekak tah hapa-hapa dok tarik sana sini perabut sepanjang hari..
so we are guessing those perabut adalah theirs!
adakah diaorang akan berpindah or renovating??
oh god if depa nk pindah, pliz let it be true!!!

still remember citer jiran musibat aku ni? refer to this ENTRY
haa depa laa.. pakcik yang soh aku pindah blakang spital tu!
jibraun betui…!
pe dia ingat dia sorang je orang kaya duduk apartment ni?
konon dia ada kenai menteri bagai..
do i look like i care??

and next week adalah ramadhan..
jangan aa sejarah berulang kembali!
hancur pahala pose aku di hari pertama ramadhan..

Mai Komen Skit...

